Curasept ADS PERIO szájöblögető (0,12% CHX + HA, PVP-VA, 200 ml)

ADS_perio_Flasche.jpg
Raktáron: Van
ADS_perio_Flasche.jpg
ADS_perio_Box+Flasche.jpg
Cikkszám: ITADSPER
5 022 Ft
3 954 Ft
+ Áfa

Leírás

CURASEPT ADS® PERIO szájöblögető (0,12% CHX, 200ml)

0,12% klórhexidin + PVP-VA és hialuronsav

• Csökkenti a fájdalmat

• Védelmet nyújt ínygyulladás, fogágygyulladás és nyálkahártya sérülések esetén

• Lassítja a plakk felhalmozódását

A Curasept ADS® PERIO egy innovatív és hatékony szájöblögető készítmény hosszantartó kezelésekhez. 0,12% klórhexidint tartalmaz, amelynek segítségével hatékonyan veszi fel a harcot a bakteriális plakkal szemben. A szabadalmaztatott ADS rendszernek köszönhetően jelentősen csökkenti a klórhexidin használatakor előforduló elszíneződés és ízérzék zavar kockázatát. Szintén tartalmaz innovatív PVP-VA kopolimert és hialuronsavat. Ez az összeállítás védő filmréteget képez az ínyen és a nyálkahártyán, ezzel segítve a szövet regenerálódást és a gyulladásos állapotok kezelését. Használata javasolt ínygyulladás esetén, parodontális terápia, plasztikai műtétek, ínyrecessziót helyreállító műtét esetén, a szájüreg teljes fertőtlenítését követően, regenerációs parodontális eljárások során, és általánosságban a normál szájápolás kiegészítéseként is. Alkoholmentes összetételének köszönhetően nincs égő vagy irritáló érzés.

1 hónapig használható. 0,12% klórhexidin-diglukonátot tartalmaz. (200 ml)

CE Orvostechnikai eszköz/gyógyászati segédeszköz

A kockázatokról olvassa el a használati útmutatót, vagy kérdezze meg kezelőorvosát!

Utolsó frissítés dátuma: 2021.06.23