CURASEPT ECOBIO FOGKRÉM- 75 ml

+ Áfa

Leírás

MINDENNAPOS HASZNÁLATRA

Mentol- és fluoridmentes. Homeopátiás készítmények mellett is alkalmazható. A biotermesztésből származó növényi kivonatok, kálcium és xilitol fertőtlenítő és nyugtató hatásukkal segítenek a nyálkahártya egészségének megőrzésében. Erősítik a fogak és az íny természetes védekezőképességét.

Nem tartalmaz SLS-t és SLES-t, fluoridot, parabéneket, színezéket, mentolt. Az Eciobio termékek vegánok és állatkísérletektől mentesek. A Curasept ECOBIO szájöblögetővel együtt alkalmazva optimális hatást biztosít.

ICEA MINŐSÍTÉS:

A Curasept EcoBio megkapta az ICEA (Etikai és Környezetvédelmi Tanúsító Intézet) tanúsítását. Az összes összetevő és végtermék szigorú és alapos ellenőrzésével az ICEA igazolja, hogy a termékek természetesek és alacsony környezeti hatással bírnak.

HATÓANYAGOK:

KAMILLA:

Terpén, kumarin és azulén tartalmának köszönhetően gyulladáscsökkentő és nyugtató hatása van az

ínyre. Antibakteriális és gombaölő hatásáról is ismert.

ECHINACEA:

Funkcionális anyagokban gazdag, védi a szájnyálkahártyát afták esetén is.

ZSÁLYA:

Erősíti a fogínyt és nagyon hatékony gyulladáscsökkentő hatással rendelkezik a szájüregben.

TEAFA:

Gyulladásgátló, fertőtlenítő tulajdonságokkal, valamint baktérium- és gombaölő hatással.